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本田技研工業, 航空機, 事業, 子会社, ホンダエアクラフトカンパニー, 20, 日本, 時間, br, 開発, 小型, ジェット機, HondaJet, 量産, 号機, スイス, 開催, ビジネス, 航空, ショー, 公開, 2015, デリバリー, 開始, 体制, 本格, 発表, GE, Honda, エアロ, エンジンズ, ターボファンエンジン, HF, 120, 実装, 今後, 地上, 機能, 試験, 2014, 飛行, 計画, パール, グリーン, メタリックゴールド, ストライプ, 塗装, カラー, リング, 採用, 既存, シルバー, 黄色, 現在, 製造, 10, こと, 2006, 市場, 参入, 2011, 米国, 連邦, 航空局, FAA, 型式, 証明, 取得, 遅れ, 時期, 目標, 早期, 出荷, 最大, 巡航, 速度, 778, km, ライバル, 燃費, 性能, キャビン, 特徴, 定員, 企業, 富裕, 使用, 80, 100, 生産, 参考, 価格, 450, ドル, 5700, 時点, href, =", http, ://, jump, ch, net, /?, bizmakoto, jp, style, articles, 1405, news, 090, html, target, ="_, blank, ">, , ><
V2500 Engine. Engine Models: V2500-A1, V2522-A5, V2524-A5, V2527-A5, V2530-A5, V2533-A5, V2525-D5, V2528-D5 and V2531-E5. (Airbus A319, Airbus A320, Airbus A321 and Boeing MD-90). Fan Tip Diameter: 63.5. In. Length, Flange To Flange: 126 In. Takeoff Thrust: 23,000–32,000 Lb. Flat Rated Temperature: 86–131°F. Bypass Ratio: 4.5–5.4. Overall Pressure Ratio: 26.9–33.4. Airbus, Boeing, Air Charter, Aircraft Engine, Jet Engine, Sport Event, Engineering, Fair Grounds, The Selection