Available on Google PlayApp Store

オラクル、モバイル・ソーシャル対応を強化したID管理ソリューション新版

日本オラクル株式会社は24日、ID管理ソリューションの新版「Oracle Identity Management 11g R2」を発表した。今秋より提供を開始する。 IDやアクセス要件の管理を容易にするプラットフォーム製品。新版では、社内だけでなく、クラウド/モバイル/ソーシャルに対応したID/ ...

クラウド Watch ·

Vocabulary List

  • 日本
    にほん
    Japan
    139388
  • 株式会社
    かぶしきがいしゃ
    public company / corporation / KK / formula for an incorporated public company
    60519
  • 管理
    かんり
    control / management (e.g. of a business)
    62133
  • 新版
    しんぱん
    brand new
    107147
  • 今秋
    こんしゅう
    this (next, last) autumn (fall)
    85004
  • 提供
    ていきょう
    offer / tender / program sponsoring / programme sponsoring / furnishing
    131230
  • 開始
    かいし
    start / commencement / beginning / initiation
    58221
  • アクセス
    アクセス
    access
    7062
  • 要件
    ようけん
    requirement / important matter
    163624
  • 管理
    かんり
    control / management (e.g. of a business)
    62133
  • 容易
    ようい
    easy / simple / plain
    163102
  • 製品
    せいひん
    manufactured goods / finished goods / product
    113219
  • 新版
    しんぱん
    brand new
    107147
  • 社内
    しゃない
    within a company / in-house
    95288
  • モバイル
    モバイル
    mobile
    40526
  • 対応
    たいおう
    interaction / correspondence / coping with / dealing with / support
    122220
  • 対応
    たいおう
    interaction / correspondence / coping with / dealing with / support
    122220
  • 強化
    きょうか
    strengthen / intensify / reinforce / solidify / enhancement
    68508
  • 管理
    かんり
    control / management (e.g. of a business)
    62133
  • 新版
    しんぱん
    brand new
    107147

More Readings

Shopping

オラクル、モバイル・ソーシャル対応を強化したID管理ソリューション新版
20 Vocabularies